ASIANTUNTIJAPALVELUT

Buildercomin tarjoamat
asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät. Olemme kumppani, joka ymmärtää kiinteistö- ja rakennusalan liiketoiminnan tarpeet pintaa syvemmältä.

Toimintatapaamme kuuluu lisäksi, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

 

Järjestämme asiakkaillemme ja palveluidemme käyttäjille myös säännöllisesti webinaareja, joissa esittelemme BEM-palvelun tuotteita ja toimintoja.

Asiantuntijat tabletin kanssa

BEM-Koulutukset

BEM-Koulutuspalveluiden avulla varmistetaan eri palvelunkäyttäjien riittävä osaaminen palvelun käyttöön. Koulutuspalveluita toimitetaan niin lähi- kuin verkkomuodossakin. Lisäksi oma osaaminen on mahdollista todentaa suoritettavalla tentillä, jota yhä useammat toimeksiantajat arvostavat osoituksena järjestelmäosaamisesta.

Koulutustapahtumat voidaan räätälöidä toimeksiantajan toiveiden mukaisiksi tai suorittaa eri käyttäjäryhmille valmiiksi tuotteistettujen koulutusohjelmien pohjalta.

Koulutusten tilaaminen ja tiedustelut: koulutus@buildercom.fi.

BEM-Huoltokirjakoordinointi

BEM-Huoltokirjakoordinointi on palvelu, jolla turvataan hankkeenaikaisen tiedonkeruun onnistuminen ja siirtyminen ylläpitävän organisaation käytettäväksi kohteen käytön alkaessa.

Koordinointipalvelulla varmistetaan rakennusluvassa edellytettävän huoltokirjamateriaalin valmistuminen ajallaan sekä asianmukaisessa ja jatkokäytön mahdollistavassa muodossa.

BEM-Käyttöönotto

BEM-Käyttöönottoprojektilla varmistetaan palvelun tehokas käyttöönotto kaikille käyttäjäryhmille. Kaikkea ei kannata opetella kantapään kautta. Vältät monta turhaa työvaihetta ja saat nopeammin täyden hyödyn BEM-palvelusta.

Palvelu sisältää annettavan koulutuksen ja käyttäjätuen lisäksi myös parhaiden toimintatapojen sekä kokemusten tuonnin osaksi asiakkaan toimintamallia.

”Yhteistyötä on avittanut Buildercomin
asiakaspalveluhenkisyys, asiakkaan kuuleminen sekä
ongelmanratkaisutaidot.”

Erja Graae, kehityspäällikkö, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme,
niin palaamme nopeasti asiaan!