Lisää tietoturvaa erityisen korkean tietoturvatason kohteisiin ja projekteihin

BEM-Kaksivaiheinen tunnistautuminen mahdollistaa tietoturvan lisäämisen erityisen korkean tietoturvatason kohteisiin ja projekteihin BEM-palvelussa.

Lisää tietoturvaa erityisen korkean tietoturvatason kohteisiin ja projekteihin

Parempi tietoturva, vähemmän huolta

Kaksivaiheinen tunnistautuminen on tarkoitettu erityisen korkean tietoturvatason kohteille ja projekteille, joille normaali tietoturva ei riitä. Kirjautumisen yhteydessä palvelun käyttäjälle lähetetään tekstiviestinä koodi, jonka syöttämällä käyttäjä pääsee turvallisesti kirjautumaan BEM-palveluun.

Kaksivaiheisen tunnistautumisen avulla voidaan varmistaa, että vaikka käyttäjätunnukset tai salasanat olisivatkin ulkopuolisten tiedossa, eivät nämä voi kirjautua palveluun ilman tekstiviestitse lähetettävää turvakoodia.

Kaksivaiheisen tunnistamisen avulla tietosi ovat parhaassa mahdollisessa turvassa.

OMINAISUUDET

  • Kohteiden määrittäminen korkean tietoturvan kohteiksi
  • Projektien määrittäminen korkean tietoturvan projekteiksi
  • Koodin lähetys tekstiviestinä käyttäjille, jotka ovat mukana korkean tietoturvan kohteissa tai projekteissa, ja koodin avulla kirjautuminen
  • Kohteen tai projektin etusivulla tieto, onko kaksivaiheinen kirjautuminen käytössä
  • Käyttäjä voi tilata linkin oman puhelinnumeron päivittämiseksi. Linkin kautta käyttäjä voi lisätä tai päivittää puhelinnumeronsa kirjautumiseen tarvittavan koodin vastaanottamista varten

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!