Laajenna Palvelupyynnöt -moduulin käyttö Plus-versioon

Palvelupyynnöt Plus mahdollistaa BEM Palvelupyynnöt -moduulin laajentamisen muihin käyttötarkoituksiin, kuten sisäilmailmoituksiin tai ruokapalvelun reklamaatioihin. Palvelupyynnöt-moduuli tarjoaa tilan loppukäyttäjälle helpon tavan ilmoittaa ei-kiireellisistä havainnoista ja jättää yhteydenottopyyntöjä kiinteistönhoidolle.

Laajenna Palvelupyynnöt -moduulin käyttö Plus-versioon

Asiakastarpeen mukaiset laajennukset

Palvelupyynnöt Plus mahdollistaa nykyisen palvelupyyntökanavan laajentamisen muihin asiakkaan liiketoimintaa tukeviin käyttötarkoituksiin. Helppo ilmoitusten kirjaaminen intranet-sivuston kautta mahdollistaa palvelun laaja-alaisen käytön tilojen eri käyttäjäryhmille.

Haluttujen kenttien määrittäminen on helppoa ja nopeaa, ja kentät voidaan määrittää myös pakollisiksi, jolloin pyyntöjen käsittely on sujuvampaa.

Palvelupyynnöt Plussan avulla tilankäyttäjän kokemus laadusta paranee.

Lisätietoa Palvelupyynnöt-moduulista

Tutustu Palvelupyynnöt-moduuliin:

OMINAISUUDET

  • Luokittelukohtaisten kenttien määrittäminen palvelupyyntöihin:
    • Tekstikentät
    • Kyllä/ei-kentät
    • Mahdollisuus määrittää kentät pakollisiksi
  • Palvelupyynnön seuranta
  • Palvelupyynnön uudelleen avaus
  • Palvelupyynnön arvostelu
  • Kenttäkohtaiset ohjeet palvelupyynnön tekijälle
  • Laajennukset ovat mukautettavissa asiakkaan liiketoimintaa tukeviksi
  • Saatavilla raportti palvelupyyntöjen arvostelusta

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!