Tehokkaampaa tiedonkulkua

BEM-InfoTV tehostaa tiedonkulkua Buildercomin asiakkaan ja heidän asiakkaidensa välillä, kun viimeisimmät palvelupyynnöt ja käyttöpäiväkirjamerkinnät saadaan selkeästi näkyville. InfoTV helpottaa myös erilaisten yhteystietojen löytymistä.

Tehokkaampaa tiedonkulkua

Hyödyt

BEM-InfoTV pitää kohteen käyttäjät ajan tasalla palvelupyyntöjen ja käyttöpäiväkirjamerkintöjen osalta. InfoTV:n avulla viimeisimmät palvelupyynnöt ja käyttöpäiväkirjamerkinnät saadaan selkeästi näkyville, jolloin myöskään samasta aiheesta ei tehdä turhaan uusia palvelupyyntöjä.

Kohteen yhteystiedot ovat myös aina kohteen käyttäjien nähtävillä. Näkymään voi lisätä esimerkiksi päivystäjän, kiinteistönhoitajan tai jätehuollon yhteystiedot.

Käyttöpäiväkirja-widgetissä voidaan tilankäyttäjiä myös tiedottaa ajankohtaisista asioista, kuten sähkökatkoista.

 

PALVELUN SISÄLTÖ

  • Viimeisimmät kohteen avoimet palvelupyynnöt
  • Viimeisimmät käyttöpäiväkirjan päämerkinnät
  • Kohteen yhteystiedot
  • Näkymä päivittyy automaattisesti muutaman minuutin välein
  • Palvelussa käytetään asiakkaan omia näyttöjä (eli ei sisällä konkreettisia InfoTV-näyttöjä)

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!