Tehokas ja käyttäjäystävällinen projektipankki niin suuriin rakennushankkeisiin kuin pienempiin kunnossapito- tai muutostöihin

BEM Projektit antaa hankkeiden vastuuhenkilöille modernit ja helppokäyttöiset työkalut hankkeen etenemisen seurantaan ja ohjaamiseen, ja muille osapuolille tehokkaan metatietopohjaisen dokumenttien tallennusympäristön. Mobiilin käyttöliittymän ansiosta käyttö onnistuu millä tahansa laitteella juuri silloin, kun itse haluat. Yhdellä projektipankilla hallinnoit helposti myös pienet kunnossapito- ja tilamuutostyöt.

Tehokas ja käyttäjäystävällinen projektipankki niin suuriin rakennushankkeisiin kuin pienempiin kunnossapito- tai muutostöihin

HYÖDYT

Suunnitteluvaihe

  • Selkeä käyttöliittymä helpottaa tiedon löytämistä ja nopeuttaa palvelussa liikkumista
  • Helposti hallinnoitava sähköinen kilpailutus, jonka avulla kilpailutukset on mahdollista hoitaa ilman paperitulosteita
  • Sähköisellä kopiotilauksella paperikopioiden tilaaminen helposti mistä tahansa kopiolaitoksesta – järjestelmä on yhteensopiva kaikkien kopiolaitosten kanssa ja tarjoaa automaattisen kopiotilaustoiminnon


Työmaavaihe

  • Työmaan tilanteiden ja tapahtumien sekä osapuolten kirjaaminen urakkakohtaiseen työmaapäiväkirjaan
  • Tehokas rakennustyömaan ja sen turvallisuuden suunnittelu ja johtaminen sähköisen työmaapäiväkirjan ja palvelua täydentävien mobiilitarkastusten avulla.

 

Lue myös: 7 syytä valita BEM-projektipankki

Palvelun sisältö

  • Dokumentinhallinta
  • Dokumenttijakelu
  • Yhteystietoluettelo
  • Kopiotilaukset jakelulistojen mukaan
  • Projektin ilmoitustaulu
  • Tiedostojen esikatselu
  • Mahdollisuus valita vastuuhenkilöt
  • Keskustelupalsta

 

Lisäksi mahdollista ottaa käyttöön mm.

  • Turvapankki, työmaapäiväkirja, tarkastusasiakirja, sähköinen kilpailutus, laadunvalvonnan mobiilitarkastukset, automaattinen kopiotilaus, erikoisurakkatoiminto, pankkien linkitys kohdetasolle sekä kaksivaiheinen tunnistautuminen

Dokumentinhallinta

Loogisen ja metatietopohjaisen projektipankin dokumentinhallinnan avulla kaikki hankkeen tieto on yhdessä paikassa helposti löydettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Tietoturvallisuuden takaa auditoitu ja käyttöoikeuksin rajattu ympäristö.

Dokumentinhallinta Plus

Dokumentinhallinta Plussan kanssa ei tule huolta kokorajoitteista: Plus tarjoaa tuen aina 10 gigatavuun asti ja mahdollistaa dokumenttien helpot, kahdensuuntaiset massasiirrot. Lisäksi palvelun avulla onnistuu IFC-mallien esikatselu.

Turvapankki

BEM Turvapankin avulla minimoidaan projektipankissa tapahtuvat dokumenttien lataukset, joiden myötä kriittisiä tietoja sisältäviä dokumentteja voisi jäädä yksittäisten käyttäjien omille koneille. Turvapankin myötä projektipankki on erittäin tietoturvallinen.

Sähköinen kilpailutus

Rakennushankkeiden kilpailutusaineistojen jakelut sekä tarjousten vastaanottaminen helposti ja luotettavasti sähköisessä muodossa hankintalain vaatimuksen täyttäen. Rakentamisen erityistarpeet huomioiva palvelu sisältää tarjouspyyntöaineistojen koostamisen, aineistojen jakelun, tarjousten vastaanoton ja avaamisen. Palvelu tallentaa myös lokitiedot koko kilpailutuksen ajalta.

Työmaapäiväkirja

Sähköinen työmaapäiväkirja on tarkoitettu työmaan päivittäisten tapahtumien kirjaamiseen. Palvelu sisältää kattavat raportointiominaisuudet, joiden avulla seuraat työmaan etenemistä. Työmaapäiväkirja täyttää rakennusurakan yleisten sopimusehtojen päiväkirjalle asettamat vaatimukset.

Työnkulku

Palvelun avulla voit lähettää dokumentteja työnkulkuun, jossa erikseen asetetut käyttäjät hyväksyvät ja tarkastavat dokumentit. Järjestelmän kautta pystyy seuraamaan, mitkä dokumentit on tarkastettu / hyväksytty / hylätty ja kenen toimesta.

Tarkastusasiakirja

Sähköinen tarkastusasiakirja toimii laadunvalvonnan dokumentoinnin ja seurannan välineenä. Tarkastusasiakirjaan merkitään työmaan laadunvalvontaan liittyvät tarkastustiedot. Palvelu täyttää maankäyttö- ja rakennuslain asettamat vaatimukset.

Automaattinen kopiotilaus

Automaattiset kopiotilaukset helpottavat huomattavasti urakkasopimusten mukaista kopiotilausten hankintaa.

Erikoisurakkatoiminto

Erikoisurakkatoiminnolla helpotat ja tehostat projektipankin käyttöä projekteissa, joissa käytetään useita aliurakoitsijoita. Helppokäyttöisen toiminnon ansiosta alikansiorakenteiden perustaminen uusille aliurakoille käy vaivatta.

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!