BEM-Käyttöiät ja kunnossapitojaksot -moduulin avulla voidaan helposti varautua kiinteistön tuleviin kunnossapitotarpeisiin ja -kustannuksiin.

Yhdessä Buildercomin kunnossapito-ohjelman kanssa käytettynä työkalu mahdollistaa tehokkaan ja vaivattoman kunnossapitosuunnitelman luomisen ja ylläpidon isoonkin kiinteistömassaan.

BEM-Käyttöiät ja kunnossapitojaksot -moduulin avulla voidaan helposti varautua kiinteistön tuleviin kunnossapitotarpeisiin ja -kustannuksiin.

Tieto hyödynnettävissä

Tietoja voidaan käyttää mm. kuntoarvioissa, kuntotutkimuksissa, kunnossapidon suunnittelussa sekä hankesuunnittelussa ja elinkaarenmäärittelyssä. Käytettynä yhdessä Buildercomin kunnossapito-ohjelman kanssa saadaan helposti ja kustannustehokkaasti muodostettua kunnossapitosuunnitelma isoonkin kiinteistöjoukkoon.

Esitäytetyt keskimääräiset käyttöiät ja kunnossapitojaksot ovat hyödynnettävissä ja ylläpidettävissä kohteen käytön aikana. Uudiskohteen kunnossapitosuunnitelma syntyy jo rakennushankkeen aikana huoltokirjan laadinnan yhteydessä. Järjestelmässä on helppo ylläpitää toimenpiteiden
yksikköhintoja ja tehdä esimerkiksi hinnankorotuksia.

Ominaisuudet

  • Kiinteistön teknisten käyttöikien ja kunnossapitojaksojen dokumentointi
  • Mahdollistaa kunnossapitotoimenpiteiden yksikköhintojen ylläpidon
  • Järjestelmän lähtötiedot voidaan tuoda Buildercomin mallista, ja asiakas voi itse muokata tietoja
  • Toiminnallisuus on mukautettavissa organisaation liiketoimintaa tukevaksi
  • Laajat raportointiominaisuudet ja tietojen
    tarkastelu reaaliajassa

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!