BEM-Tarkastukset eli kiinteistöjen mobiilitarkastukset

Kaikki kiinteistön tarkastukset helposti suoraan kohteessa mobiililaitteella ilman erillisiä sovelluksia. Palvelun avulla työmaan turvallisuustaso nousee ja tilojen loppukäyttäjille taataan turvalliset ja terveelliset olosuhteet.

BEM-Tarkastukset eli kiinteistöjen mobiilitarkastukset

Kaikki kiinteistön tarkastukset helposti yhdellä työkalulla

Kiinteistön omistaja, huolehditaanhan teillä tilojen sekä laitteiden asianmukaisista ja säännösten edellyttämistä tarkastuksista? Esimerkiksi rikkinäiset ja huoltamattomat leikkikenttävälineet voivat aiheuttaa tapaturmariskin, ellei leikkivälineiden riittävästä huollosta ja kunnossapidosta sekä säännönmukaisesta tarkastamisesta huolehdita.

BEM-Tarkastusten avulla teet kiinteistön tarkastukset helposti suoraan kohteessa mobiililaitteella ilman erillisiä sovelluksia. Buildercomin käyttäjänä voit myös linkittää tarkastukset kohteen huoltokirjaan ja muodostaa havainnoista palvelupyyntöjä, kunnossapitotoimenpiteitä tai käyttöpäiväkirjamerkintöjä suoraan järjestelmässä. Järjestelmällisen tarkastustoiminnan ansiosta kiinteistön omistaja voi olla huoletta. Huoltotoiminta on sovitun mukaista ja tilat ovat hyvässä kunnossa, jolloin myös tilan käyttäjä on tyytyväinen.

Helpommat tarkastukset

BEM-Tarkastukset toimii mobiilisti puhelimella tai tabletilla ilman erillistä sovellusta, jonka kanssa huolehtia asennuksesta ja päivityksistä. Havainnot tallennetaan suoraan työmaalta mobiililaitteella palveluun – kirjaaminen hoituu nopeasti oikein/väärin -merkkiä painamalla ja lisätietoja on helppo syöttää esim. mobiililaitteen puheentunnistusta käyttäen. Lisäksi tarkastukseen on mahdollista liittää kuvia tai muita dokumentteja.

Vastuutahot kuittaavat itselleen merkityt havainnot helposti ja nopeasti (ei vaadi tunnuksia palveluun).

Palvelussa on käytössä valmiita tarkastustoimintoja, joiden lisäksi palveluun voidaan räätälöidä täsmälleen asiakastarpeiden mukaiset tarkastukset.

Helpompaa työmaan johtamista ja kiinteistönpitoa

Tiedot tarkastuksesta siirtyvät automaattisesti raportoitavaan muotoon ilman papereiden käsittelyä – kun raportointiin ei kulu aikaa, voidaan keskittyä olennaiseen.

Palvelu helpottaa työmaan valvomista ja suurten havaintomäärien hallintaa sekä arkistoi selkeän tarkastushistorian. Lisäksi puutteita voidaan seurata reaaliajassa ja havainnot voidaan kirjata suoraan kohteen vuosikorjausohjelmaan. Havainnoista voidaan myös muodostaa esim. palvelupyyntöjä palveluntuottajille Buildercomin huoltokirjajärjestelmään

Järjestelmällisen tarkastustoiminnan lopputuloksena tilaaja varmistuu tehtyjen asioiden oikeellisuudesta ja tilat ovat hyvässä kunnossa, jolloin myös tilan käyttäjä on tyytyväinen.

Laadunvarmistus ja turvallisuus

Palvelun avulla työmaan turvallisuustaso nousee, eivätkä työmaahan liittyvät puutteet jää roikkumaan. Palvelun avulla tilojen loppukäyttäjille taataan turvalliset ja terveelliset olosuhteet.

 

OMINAISUUDET

  • Kaikki kiinteistön tarkastukset yhdellä työkalulla: mm. huoneistotarkastukset, ulkoaluekierrokset, laadun arvioinnit, isännöitsijäkierrokset sekä säännösten edellyttämät tarkastukset
  • Tarkastusten räätälöinti tarpeiden mukaan
  • Selainkäyttöisyys – ei erillisiä sovelluksia
  • Kuvien ja dokumenttien liittäminen
  • Lisätietojen syöttäminen esim. mobiililaitteen puheentunnistusta käyttäen
  • Mahdollisuus linkittää tarkastukset huoltokirjaan ja muodostaa havainnoista palvelupyyntöjä, kunnossapitotoimenpiteitä tutkimuksia ja käyttöpäivämerkintöjä
  • Tarkastus voidaan käynnistää esimerkiksi järjestelmään tehdystä palvelupyynnöstä
  • Kaikkiin aiempiin tarkastuksiin on helppo palata tarvittaessa myöhemmin

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!