Tervetuloa uuteen Tukiportaaliimme

Uusi Tukiportaali avattu palvelumme käyttäjille

Olemme julkaisseet BEM-järjestelmämme käyttäjille suunnatun uuden Tukiportaalin, jossa apu on aina helposti ja nopeasti saatavilla yhdestä paikasta. Portaaliin on koottu selkeät ohjeet eri käyttäjäryhmille, ja portaalin kautta voi tarvittaessa jättää tukipyynnön asiakastuellemme. Käyttäjät voivat myös tarkastella ja kommentoida jo lähettämiään pyyntöjä Tukiportaalin kautta.

Esimerkiksi järjestelmän pääkäyttäjälle voidaan lisäksi antaa oikeudet tarkastella tukipyyntöjä koko oman organisaation osalta, jolloin saadaan arvokasta tietoa omien käyttäjien kysymyksistä ja ongelmatilanteista ja parannetaan toiminnan läpinäkyvyyttä. Tukipyyntöjen käsittely toimii kuten tähänkin asti, mutta käyttäjän näkökulmasta niiden jättäminen ja seuranta on nyt entistä vaivattomampaa. Uusi Tukiportaali myös toivon mukaan kannustaa kaikkia käyttäjiä BEM-järjestelmän täysimääräiseen hyödyntämiseen, kun apu mahdollisiin ongelmatilanteisiin löytyy suoraan palvelusta.

Tukiportaalin etusivu

Tukiportaalin osoite on support.buildercom.fi.

 

Tukiportaali on kiinteä osa BEM:iä

Käytön sujuvoittamiseksi Tukiportaali toimii täysin kiinteänä osana BEM-järjestelmäämme, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki ohjeet ovat haettavissa suoraan BEM:istä. Myös tukipyyntöjen lähetys onnistuu samasta näkymästä.

Tukiportaali on integroitu BEM-palveluun

Tukiportaalin haku avautuu klikkaamalla BEM:in käyttöliittymän oikeassa yläreunassa olevaa kysymysmerkki-kuvaketta. Avautuvan ikkunan kautta voi hakea vapaalla tekstihaulla, selata järjestelmän ehdottamia ohjeita tai jättää viestin Buildercomin asiakastukeen.

 

Ongelmatilanteet nopeasti käyttäjän itse ratkottavissa

Itsepalvelun suosio jatkuu vankkumattomana ja nykyään moni järjestelmän käyttäjä etsiikin mielellään itse vastauksen kysymykseensä sen sijaan, että tarttuisi puhelimeen tai kirjoittaisi yksityiskohtaisen sähköpostin asiakaspalvelulle. Tukiportaalin haun avulla käyttäjän on nopea tarkistaa, löytyykö apu omaan kysymykseen suoraan portaalista. Tarvittaessa tukipyynnön jättäminen onnistuu kuitenkin helposti.

Pidämme tärkeänä, että halutessaan asiakkaamme ja järjestelmiemme käyttäjät saavat aina kuitenkin myös henkilökohtaista palvelua, minkä vuoksi asiakaspalvelumme palvelee jatkossakin tuttuun tapaan myös puhelimitse ja sähköpostitse (yhteystiedot).

Tukiportaalia tullaan käyttäjäkokemusten pohjalta edelleen kehittämään mahdollisimman hyvin järjestelmän käyttöä tukevaksi kokonaisuudeksi. Kaikki palaute on siis enemmän kuin tervetullutta.

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!