BLOGI

Buildercom Oy:n blogista löydät viimeisimmät kuulumiset yrityksestä sekä rakennus- ja kiinteistöalalta.

Tervetuloa uuteen Tukiportaaliimme

Tukiportaali on nyt julkaistu palvelumme käyttäjille

Uusi Tukiportaali avattu palvelumme käyttäjille

Olemme julkaisseet BEM-järjestelmämme käyttäjille suunnatun uuden Tukiportaalin, jossa apu on aina helposti ja nopeasti saatavilla yhdestä paikasta. Portaaliin on koottu selkeät ohjeet eri käyttäjäryhmille, ja portaalin kautta voi tarvittaessa jättää tukipyynnön asiakastuellemme. Käyttäjät voivat myös tarkastella ja kommentoida jo lähettämiään pyyntöjä Tukiportaalin kautta.

Esimerkiksi järjestelmän pääkäyttäjälle voidaan lisäksi antaa oikeudet tarkastella tukipyyntöjä koko oman organisaation osalta, jolloin saadaan arvokasta tietoa omien käyttäjien kysymyksistä ja ongelmatilanteista ja parannetaan toiminnan läpinäkyvyyttä. Tukipyyntöjen käsittely toimii kuten tähänkin asti, mutta käyttäjän näkökulmasta niiden jättäminen ja seuranta on nyt entistä vaivattomampaa. Uusi Tukiportaali myös toivon mukaan kannustaa kaikkia käyttäjiä BEM-järjestelmän täysimääräiseen hyödyntämiseen, kun apu mahdollisiin ongelmatilanteisiin löytyy suoraan palvelusta.

Tukiportaalin etusivu

Tukiportaalin osoite on support.buildercom.fi.

 

Tukiportaali on kiinteä osa BEM:iä

Käytön sujuvoittamiseksi Tukiportaali toimii täysin kiinteänä osana BEM-järjestelmäämme, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki ohjeet ovat haettavissa suoraan BEM:istä. Myös tukipyyntöjen lähetys onnistuu samasta näkymästä.

Tukiportaali on integroitu BEM-palveluun

Tukiportaalin haku avautuu klikkaamalla BEM:in käyttöliittymän oikeassa yläreunassa olevaa kysymysmerkki-kuvaketta. Avautuvan ikkunan kautta voi hakea vapaalla tekstihaulla, selata järjestelmän ehdottamia ohjeita tai jättää viestin Buildercomin asiakastukeen.

 

Ongelmatilanteet nopeasti käyttäjän itse ratkottavissa

Itsepalvelun suosio jatkuu vankkumattomana ja nykyään moni järjestelmän käyttäjä etsiikin mielellään itse vastauksen kysymykseensä sen sijaan, että tarttuisi puhelimeen tai kirjoittaisi yksityiskohtaisen sähköpostin asiakaspalvelulle. Tukiportaalin haun avulla käyttäjän on nopea tarkistaa, löytyykö apu omaan kysymykseen suoraan portaalista. Tarvittaessa tukipyynnön jättäminen onnistuu kuitenkin helposti.

Pidämme tärkeänä, että halutessaan asiakkaamme ja järjestelmiemme käyttäjät saavat aina kuitenkin myös henkilökohtaista palvelua, minkä vuoksi asiakaspalvelumme palvelee jatkossakin tuttuun tapaan myös puhelimitse ja sähköpostitse (yhteystiedot).

Tukiportaalia tullaan käyttäjäkokemusten pohjalta edelleen kehittämään mahdollisimman hyvin järjestelmän käyttöä tukevaksi kokonaisuudeksi. Kaikki palaute on siis enemmän kuin tervetullutta.

Kirjoittajasta

Iina Puikkonen
Iina Puikkonen
Markkinointikoordinaattori

Kommentit (4)

  1. Avatar
    Maarit Suokonautio says:

    Hei,
    En löytänyt ohjetta miten saan päälle hankkeisiini liittyen ilmoituksen tulleista dokumenteista.

    • Iina Puikkonen
      Iina Puikkonen says:

      Hei Maarit!
      Ja kiitos viestistäsi. Tähän ei ole vielä tehty erillistä ohjetta, mutta oman profiilin alta (oikeassa yläkulmassa) löytyy Sähköposti-ilmoitusten hallinnalle oma sivunsa, jossa niitä voi hallita. Jos tarvitset vielä tarkempaa neuvoa, olethan yhteydessä asiakastukeemme (09 427 20850 / support@buildercom.fi).
      Ihanaa alkanutta kesää! 🙂

  2. Avatar
    Tuomas Nupponen says:

    Onko BEM uudessa versiossa mahdollisuutta lisätä yksittäisiin suunitelmiin / muihin tiedostoihin liittyviä kommentteja? Vanhassa versiossa oli rivin perässä nappi, jolla tällainen oli mahdollista, mutta en löytänyt sitä uudesta versiosta.

    • Iina Puikkonen
      Iina Puikkonen says:

      Moi Tuomas ja kiitos kommentistasi. Uudessa versiossa ei tosiaan tätä samaa kommentointi-ominaisuutta ole, koska sen käyttö oli erittäin vähäistä. Vastaavat kommentit voi kuitenkin lisätä dokumentin Kuvaus tai Version kuvaus -kenttiin.

Kommentoi

Your email address will not be published. Required fields are marked *