QR-koodien avulla helpotetaan palvelun käyttöä ja nopeutetaan käyttäjien siirtymistä oikeaan paikkaan

BEM-QR-koodit helpottaa palvelun käyttöä ja nopeuttaa käyttäjien siirtymistä mobiililaitteilla oikeaan paikkaan. QR-koodit voidaan tulostaa palvelusta esimerkiksi rakennusten ulko-oville, jolloin kiinteistönhoitaja voi nopeasti kirjautua kohteen palvelupyyntöihin, tai suoraan tilojen oville, mistä tilankäyttäjä voi helposti jättää palvelupyynnön ja kiinteistönhoitaja kuitata tilaan liittyvät työt tehdyksi.

QR-koodien avulla helpotetaan palvelun käyttöä ja nopeutetaan käyttäjien siirtymistä oikeaan paikkaan

Helpottaa ja nopeuttaa palvelun käyttöä

Palvelupyyntöjen kuittaaminen on QR-koodien avulla entistä helpompaa ja nopeampaa. Koodit helpottavat huoltojen ja siivousten kuittaamista tiloittain sekä koneittain.

Sekä tila- että konekohtainen huoltojen ja siivousten tilanne on nopeasti nähtävillä ja dokumentit ja muut tiedot helpommin löydettävissä. Myös palvelupyynnön jättäminen ilman tunnusta helpottuu.

QR-koodien avulla nähdään myös, onko siivooja tai kiinteistöhoitaja käynyt kohteessa.

 

 

PALVELUN SISÄLTÖ

  • QR-koodien tulostaminen
  • QR-koodit kohteen etusivulle
  • QR-koodit kohteen huoltokalenteriin
  • QR-koodit kohteen palvelupyyntöihin
  • QR-koodit tilakorttiin
  • QR-koodit konekorttiin
  • Palvelupyynnön jättö QR-koodin kautta
  • QR-koodin kautta palveluun siirtyvien käyttäjien tunnistaminen

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!