Toiminnalliset muutostarpeet
Helppoutta ja järjestelmällisyyttä muutostarve-esitysten tekemiseen
BEM-Toiminnalliset muutostarpeet on työkalu, jolla tilankäyttäjiltä tulevat muutostarve-esitykset otetaan vastaan, käsitellään prosessin mukaisesti ja dokumentoidaan.
Hyödyt
- Kaikki muutostarpeet yhdessä paikassa, koko
organisaation käytössä ja katseltavissa - Kun kaikki osapuolet käyttävät samaa järjestelmää, kaikki
työvaiheet ovat läpinäkyvästi tarkasteltavissa ja myös
dokumentoidaan samalla tavalla - Muutostarve-esitysten tekeminen on tilankäyttäjille
helppoa - Järjestelmän käyttö yhtenäistää organisaation
toimintatapoja
Katso webinaaritallenne
Syksyllä 2024 pidimme webinaarin uusista tuotteista, mukana myös BEM-Toiminnalliset muutostarpeet. Katso webinaaritallenne webinaarikanavaltamme (oikean kohdan pääset valitsemaan Videon osiot -otsikon alta).
PALVELUN SISÄLTÖ
- Tehtyjen muutostarve-esitystenpuoltaminen
- Puollettujen esitysten käsittely ja kustannusvaikutusten laskeminen
- Käsiteltyjen esitysten hyväksyntä
- Hyväksyttyjen esitysten merkintä hankeohjelmoiduksi
- Lisätietojen pyytäminen esim. esityksentekijältä
- Esityksen hylkääminen esim. tulevan peruskorjauksen takia
- Raportointi organisaatiotasolta yli kohteiden sekä kiinteistösalkkutasolta
- Liitetiedostojen liittäminen muutostarpeeseen
- Tiedotus sähköpostilla muutostarpeen etenemisestä kaikille osapuolille
- Roolikohtaiset käyttöoikeudet
Helpommin alkuun?
Asiantuntijapalvelut
Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.
Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.
Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.
- Palveluiden tehokas käyttöönotto
- Koulutuspalvelut
- Jatkuva käytön tuki
Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!