Helppoutta ja järjestelmällisyyttä muutostarve-esitysten tekemiseen

BEM-Toiminnalliset muutostarpeet on työkalu, jolla tilankäyttäjiltä tulevat muutostarve-esitykset otetaan vastaan, käsitellään prosessin mukaisesti ja dokumentoidaan.

Helppoutta ja järjestelmällisyyttä muutostarve-esitysten tekemiseen

Hyödyt

  • Kaikki muutostarpeet yhdessä paikassa, koko
    organisaation käytössä ja katseltavissa
  • Kun kaikki osapuolet käyttävät samaa järjestelmää, kaikki
    työvaiheet ovat läpinäkyvästi tarkasteltavissa ja myös
    dokumentoidaan samalla tavalla
  • Muutostarve-esitysten tekeminen on tilankäyttäjille
    helppoa
  • Järjestelmän käyttö yhtenäistää organisaation
    toimintatapoja

 

Katso webinaaritallenne

Syksyllä 2024 pidimme webinaarin uusista tuotteista, mukana myös BEM-Toiminnalliset muutostarpeet. Katso webinaaritallenne webinaarikanavaltamme (oikean kohdan pääset valitsemaan Videon osiot -otsikon alta).

PALVELUN SISÄLTÖ

    • Tehtyjen muutostarve-esitystenpuoltaminen
    • Puollettujen esitysten käsittely ja kustannusvaikutusten laskeminen
    • Käsiteltyjen esitysten hyväksyntä
    • Hyväksyttyjen esitysten merkintä hankeohjelmoiduksi
    • Lisätietojen pyytäminen esim. esityksentekijältä
    • Esityksen hylkääminen esim. tulevan peruskorjauksen takia
    • Raportointi organisaatiotasolta yli kohteiden sekä kiinteistösalkkutasolta
    • Liitetiedostojen liittäminen muutostarpeeseen
    • Tiedotus sähköpostilla muutostarpeen etenemisestä kaikille osapuolille
    • Roolikohtaiset käyttöoikeudet

Helpommin alkuun?

Asiantuntijapalvelut

Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.

Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.

Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.

  • Palveluiden tehokas käyttöönotto
  • Koulutuspalvelut
  • Jatkuva käytön tuki

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!