Palvelusopimukset
Kiinteistöihin liittyvien palvelusopimusten helppoa hallintaa
Haltia Palvelusopimukset mahdollistaa kiinteistöihin liittyvien palvelusopimusten hallinnan ja säilytyksen. Palvelusopimuksia, kuten huolto-, siivous-, sähkö- ja vakuutussopimuksia, voidaan säilyttää ja hallita kätevästi samassa järjestelmässä kiinteistöjen vuokrasopimusten kanssa.
Helppoutta sopimusten hallintaan
Haltia Palvelusopimukset -moduulin avulla säilytät kaikki kiinteistöjen sopimukset yhdessä järjestelmässä, joka toimii luotettavana tallennuspaikkana kaikelle palvelusopimuksia koskevalle tiedolle ja liitteille. Hintojen, osapuolien ja voimassaolojen seuranta on yksinkertaista järjestelmästä saatavien raporttien avulla.
Osa Haltia-kokonaisjärjestelmää
Palvelusopimukset-moduuli on osa Haltia-kokonaisjärjestelmää, eli myös Haltian muiden osien tiedot ovat linkitettävissä palvelusopimuksiin.
OMINAISUUDET
- Palvelusopimukseen voi liittyä useita kiinteistöjä
- Palvelusopimus voi liittyä vuokrasopimukseen
- Palvelusopimusten tiedot voidaan raportoida nopeasti ja helposti
- Kaikki tiedot ovat siirrettävissä Palvelusopimuksista Exceliin jatkokäsiteltäviksi
- Päiväkirja käyttäjän merkintöjä varten
- Muistutuksen lisääminen
- Palvelusopimuksista syntyy sopimusrekisteri, jossa on mm. seuraavia tietoja:
- Sopimuksen numero ja nimi
- Sopimuksen tyyppi
- Sopimuksen osapuolet
- Sopimuksen alkaminen, päättyminen ja irtisanomisaika
- Hinta ja peruste hinnalle sekä viimeisin hinnantarkistushetki
- Kiinteistöt, joita palvelusopimus koskee
- Sopimuksen vaikutusalueen pinta-ala
Helpommin alkuun?
Asiantuntijapalvelut
Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.
Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.
Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.
- Palveluiden tehokas käyttöönotto
- Koulutuspalvelut
- Jatkuva käytön tuki
Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!