Kiinteistöjen ylläpito
Tehoa kiinteistöjen ylläpitoon, helppoutta kiinteistöjohtamiseen
BEM-Ylläpito on kattava kiinteistötietojärjestelmä, joka tarjoaa työkalut kiinteistön suunnitelmallisen hoito- ja huoltotoimen, tila- ja laitetietojen, kunnossapidon ja sisäilma-asioiden hallintaan sekä kiinteistön auditointeihin. Kiinteistön sähköinen huoltokirja helpottaa ja tehostaa päivittäistä toimintaa ja mahdollistaa kustannustehokkaan kiinteistöjen ylläpidon. Palvelua voi täydentää muilla BEM-palvelukokonaisuuden osilla, kuten BEM-Kiinteistötiedot, BEM-Dokumenttiarkisto ja BEM-Sopimukset, sekä esimerkiksi seuraavilla lisätoiminnoilla: QR-koodit, Dynaamiset käyttöoikeudet ja Kertakirjautuminen.
Hallitse kiinteistöjäsi BEM-Ylläpidon avulla
- Helpompi kiinteistöjohtaminen
- Tärkeän tiedon löytyminen
- Laadukas kiinteistöjen ylläpito
- Suunnitelmallinen huolto
- Kustannustehokkuus
- Terveelliset tilat ja tyytyväiset tilan käyttäjät
Palvelupyynnöt
BEM-Palvelupyynnöt tarjoaa tilan loppukäyttäjälle helpon tavan ilmoittaa ei-kiireellisistä havainnoista ja jättää yhteydenottopyyntöjä kiinteistönhoidolle.
Palvelupyynnöt Plus
Palvelupyynnöt Plus mahdollistaa BEM Palvelupyynnöt -moduulin laajentamisen muihin käyttötarkoituksiin, kuten sisäilmailmoituksiin tai ruokapalvelun reklamaatioihin.
Työmääräin
BEM-Työmääräin on BEM-Palvelupyyntöjä laajentava toiminto. Palvelun avulla huoltokirjan käyttäjä voi osoittaa palvelupyynnön järjestelmän ulkopuolisille vastaanottajille. Toimeksisaaja voi kommentoida työmääräintä sekä kuitata sen suoritetuksi ilman järjestelmän tunnuksia.
Huoltokalenteri
Helppokäyttöinen työkalu kiinteistön ennakoivan huoltotoiminnan suunnitteluun, seurantaan ja raportointiin. Suunnitelmallisuudella minimoidaan arvaamattomat ja kiireiset vikatilanteet sekä säästetään kustannuksissa.
Käyttöpäiväkirja
Työkalu kiinteistökohteessa huoltohistorialtaan olennaisten havaintojen kirjaamiseen. Käyttöpäiväkirjan avulla saadaan laadukkaampaa tietoa omistajalle ja helppokäyttöisyyttä tekijöille.
Erillisveloitettavat työt
Helppo ja nopea tapa hyväksyä ja dokumentoida kiinteistön ylläpitoon kuuluvat työtehtävät, jotka eivät kuulu kiinteistönhoitosopimukseen.
Tilat ja järjestelmät
BEM-Tilat ja järjestelmät on ratkaisu kiinteistön tila- ja laitetietojen hallintaan ja raportointiin. Tehokkaat tiedonhakuominaisuudet yhdessä helpon tietojen ylläpidon kanssa tekevät tiedon hakemisesta vaivatonta.
Kunnossapito
BEM-Kunnossapidon avulla suunnitelma jalostuu todelliseksi kunnossapito-ohjelmaksi, jolloin tarpeenmukaiset toimenpiteet pystytään suorittamaan ja dokumentoimaan oikea-aikaisesti. Tiedon koonti ja raportointi on helppoa ja vaivatonta.
Käyttöiät ja kunnossapitojaksot
Palvelun avulla voidaan helposti varautua kiinteistön tuleviin kunnossapitotarpeisiin ja -kustannuksiin. Yhdessä BEM-Kunnossapito -tuotteen kanssa käytettynä työkalu mahdollistaa tehokkaan ja vaivattoman kunnossapitosuunnitelman luomisen ja ylläpidon isoonkin kiinteistömassaan.
Tutkimukset ja katselmukset
BEM-Tutkimukset ja katselmukset toimii tietopankkina mm. kiinteistön sisäilmaongelmista ja kosteusvaurioista. Työkalun avulla dokumentoit kaikki kiinteistöön liittyvät tutkimukset ja katselmukset ja jaat tiedon vaivattomasti kaikille niille tahoille, jotka tietoa tarvitsevat. Järjestelmän avulla tilaaja pystyy kootusti seuraamaan eri tutkimusten edistymistä sekä tarkastelemaan toimenpiteiden toteutusta.
Kohteen tarkastukset
Kaikki kohteen tarkastukset helposti suoraan kohteessa mobiililaitteella ilman erillisiä sovelluksia. Mahdollisuus linkittää tarkastukset huoltokirjaan ja muodostaa havainnoista palvelupyyntöjä, kunnossapitotoimenpiteitä ja käyttöpäiväkirjamerkintöjä.
Helpommin alkuun?
Asiantuntijapalvelut
Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.
Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.
Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.
- Palveluiden tehokas käyttöönotto
- Koulutuspalvelut
- Jatkuva käytön tuki
Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!