Käyttöpäiväkirja
Työkalu kiinteistökohteessa huoltohistorialtaan olennaisten havaintojen kirjaamiseen
Tehokkaalla tiedonhallinnalla saadaan merkittävä määrä arvokasta hiljaista tietoa hyötykäyttöön.
LAADUKKAAMPAA TIETOA OMISTAJALLE
Hiljaisen tiedon karttuminen yhdistettynä tehokkaisiin hakutoimintoihin tarjoaa arvokasta tietoa kiinteistöjohtamiseen. Mobiilikäytettävyyden ansiosta tehtävät voidaan kirjata reaaliaikaisesti suoraan kentältä, jolloin saatu informaatio on laadukkaampaa kuin takautuvasti järjestelmään viety tieto. Metatiedot ja tapahtumien ketjuttaminen helpottavat oleellisen tiedon löytämistä.
HELPPOKÄYTTÖISYYTTÄ TEKIJÖILLE
Työkalun käytettävyyteen on kiinnitetty erityistä huomiota, eikä huoltomiehen roolia keskeisenä palvelunkäyttäjänä ole unohdettu. Moderni ja responsiivinen käyttöliittymä takaa erinomaisen käytettävyyden myös mobiililaitteilla. Huoltotiedon välittäminen eri osapuolille on entistä helpompaa ja merkintöjen ketjuttamisen avulla kirjatut tehtävät jäsentyvät oikeiden tapahtumakokonaisuuksien alle.
PALVELUN SISÄLTÖ
- Tehokkaat tiedonhaku- ja raportointiominaisuudet myös suurten kiinteistömassojen hallintaan
- Valittujen kiinteistöjen yhteinen käyttöpäiväkirjanäkymä
- Oman työpöydän muodostaminen sekä omien merkintöjen seurannan mahdollisuus
- Huoltohistorian kannalta olennaisten tehtävien nostaminen omalle työpöydälle
- Mahdollisuus antaa merkinnöille tiedonhakua helpottavia metatietoja
- Mahdollisuus kirjata työlle myös ulkopuolinen suorittaja, jolla ei ole tunnuksia järjestelmään
Helpommin alkuun?
Asiantuntijapalvelut
Tietojärjestelmän käyttöönoton ei tarvitse olla vaikeaa – eikä kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Asiakkuuksia hoitavat meillä kiinteistö- ja rakennusalan ammattilaiset, joten puhumme samaa kieltä asiakkaan kanssa.
Tarjoamme asiantuntijapalveluita huolehtiaksemme palveluidemme helposta ja tehokkaasta käyttöönotosta kaikissa käyttäjäryhmissä. Tarjoamme asiakkaidemme käyttöön myös johtavien alan toimijoiden kanssa kehitetyt toimintamallit ja menetelmät.
Lisäksi toimintatapaamme kuuluu, että jokaisesta asiakkaasta huolehtii oma asiakasvastuuhenkilö, jonka tärkein tehtävä on varmistaa, että asiakkaamme saa täyden hyödyn hankkimistaan palveluista.
- Palveluiden tehokas käyttöönotto
- Koulutuspalvelut
- Jatkuva käytön tuki
Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!