Asiakaspalvelumme tyytyväisyysprosentti 99%

Buildercomin asiakaspalvelun käyttöönottama Zendesk on saanut positiivisen vastaanoton – asiakaspalvelun tyytyväisyysprosentti oli tammikuussa 99%.

 

Asiakaspalvelussamme otettiin viime syyskuussa käyttöön Zendesk-tiketöintijärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaspalveluun tulevien tukipyyntöjen entistä sujuvamman käsittelyn.

Järjestelmä sisältää myös käyttäjätyytyväisyyskyselyn, jolla asiakaspalvelumme laatua on syksystä asti mitattu Buildercomin laatukäsikirjan mukaisesti.

Zendeskin käyttöönoton tavoitteena on ollut panostaa entistä parempaan asiakaspalveluun ja parantaa palveluidemme käyttäjätyytyväisyyttä. Vuoden 2018 ensimmäisen kuukauden asiakastyytyväisyysprosentti oli 99%, joten mittaustulokset ovat olleet erittäin rohkaisevia.

Tyytyväisyyskyselyn kautta olemme saaneet myös paljon arvokasta sanallista palautetta, jonka avulla pyrimme kehittämään palveluamme entistä paremmin käyttäjiämme palvelevaksi.

 

Asiakastukemme ratkaisi tammikuun aikana reilut 1 100 tikettiä, 99% käyttäjistä oli tyytyväisiä niiden käsittelyyn.

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin kello 8-16 support@buildercom.fi.

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!