Asiakastyytyväisyyskyselyn mainiot tulokset

Mitä asiakkaamme meistä ajattelevat?

Tätä kysymystä on turha pyöritellä kauaa kysymättä sitä suoraan itse asiakkailta.

Alkukesästä 2022 toteutimme asiakaskyselyn, jonka tavoitteena oli kerryttää ymmärrystä asiakassuhteidemme toimivuudesta ja tuottaa ratkaisuja entistäkin paremman yhteistyön saavuttamiseksi. Kyselyyn vastasi yhteensä 41 asiakastamme.

Kiitos jokaiselle kyselyyn vastanneelle – vastaukset auttavat meitä kehittämään toimintaamme entistäkin paremmaksi!

Suositteluhalukkuus erinomaisella tasolla

Asiakkaidemme suositteluhalukkuus (NPS*) oli erinomaisella (59) ja asiakaskokemus hyvällä tasolla (4,1 – asteikko 1–5). Tärkeimpinä ylläpidettävinä vahvuuksinamme pidettiin yhteistyön helppoutta ja sujuvuutta, henkilöstön tavoitettavuutta ja asiantuntemusta, joustavuutta muutostilanteissa sekä tuotteiden käytettävyyttä, monipuolisuutta, toimintavarmuutta ja kehittämistä.

Kehityskohteisiin tartutaan – suunnitteilla mm. asiakaspaneeli

Kehityskohtina koettiin tuotteiden ja tarjonnan vastaavuus tarpeisiin sekä säännöllisempi yhteydenpito. Näiden seikkojen parantamiseksi tulemme tekemään muutoksia muun muassa työtavoissamme. Huolehdimme, että pienetkin kehitysideat puntaroidaan huolella ja suunnittelemme myös asiakaspaneelitoiminnan aloittamista. Lisätiedot ja ilmoittautuminen paneelitoimintaan: Buildercomin asiakaspaneeli

Seuraava asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan keväällä 2023.

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin:
buildercom.fi/referenssit

*NPS = Net promoter score mittaa suositteluhalukkuutta ja on laajalti käytetty mittari asiakaskokemuksen ja -tyytyväisyyden mittaamiseen. NPS lasketaan vähentämällä arvostelijoiden prosenttiosuus suosittelijoiden prosenttiosuudesta. Yli 50 NPS-pistettä on erinomainen tulos.

Tutkimuksen toteutti ja tulokset käsitteli tutkimus- ja valmennusyritys Balentor Oy.

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!