Kesällä 2022 teettämässämme asiakastyytyväisyyskyselyssä nousi esiin pari eri kehityskohtaa, joihin suunnittelemme yhdeksi ratkaisuksi asiakaspaneelitoimintaa.
Asiakaspaneelin tarkoituksena on varmistaa, että:
- tuotteemme ja palvelumme vastaavat asiakkaidemme tarpeisiin parhaimmalla mahdollisella tavalla
- keskinäinen vuoropuhelumme on säännöllistä ja hedelmällistä
- asiakkaat saavat kuulla muiden asiakkaiden kokemuksista – vertaiskokemukset herättävät usein oivalluksia
Etsimme nyt 20-30 asiakasta ensi vuonna alkavaan paneelitoimintaan. Tarkoituksena on, että ko. asiakkaat voisivat silloin tällöin osallistua paneelitapaamisiin ja -keskusteluihin. Paneeleita on aikomus järjestää vähintään kahdesti vuodessa.
Kuinka päästä mukaan?
Mikäli olet kiinnostunut paneelitoiminnasta, täytäthän alla olevan linkin takaa löytyvän lomakkeen:
Kiinnostuitko paneelitoiminnasta – jätä yhteystietosi tällä lomakkeella
Lomakkeen täyttäminen ei sido mihinkään, vaan antaa meille osviittaa kiinnostuksesta paneelitoimintaa kohtaan. Paneelitoiminnan aloittamisesta ja käytännön toteutuksesta kerrotaan erikseen, mikäli riittävä määrä asiakkaita ilmoittaa kiinnostuksensa.
Tervetuloa mukaan!