Buildercom teetti asiakaskokemustutkimuksen

Buildercom teetti keväällä asiakaskokemustutkimuksen, jolla selvitettiin, mitä asiakkaamme ovat meistä mieltä. Tutkimuksen toteutti Trustmary (Kokemuksia.fi).

Tutkimustulosten pohjalta voimme todeta, että asiakkaamme ovat keskimäärin tyytyväisiä toimintaamme.

Erityistä kiitosta keräsivät seuraavat osa-alueet:

  • Buildercomin toimiva asiakastuki ja käyttäjäkoulutuksen saatavuus
  • BEM-järjestelmän korkea laatu ja järjestelmän monipuolisuus
  • pysyvät ja toimivat henkilösuhteet
  • järjestelmän helppokäyttöisyys ja käyttöönoton helppous.

Saimme asiakkailtamme myös erittäin hyvää rakentavaa palautetta, jonka pohjalta voimme entisestään kehittää toimintaamme. Jatkossa tulemme panostamaan erityisesti järjestelmän intuitiivisuuden parantamiseen ja käytön opastukseen, jotta uudetkin käyttäjät pääsevät nopeasti hyödyntämään BEM-järjestelmän tarjoamia monipuolisia ominaisuuksia.

Haastatteluotos poimittiin Buildercomin asiakasrekisteristä satunnaisotannalla. Haastateltavat asiakkaat kontaktoitiin puhelimitse ja puhelinhaastattelun aikana kartoitettiin asiakkaan kokemuksen osa-alueet ja kontaktipisteet koko asiakkuuden vaiheelta.

Kiitos tutkimukseen osallistuneille asiakkaillemme arvokkaasta palautteesta!
Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja toivomme Teiltä avointa palautetta jatkossakin. Voit antaa palautetta esimerkiksi suoraan omalle asiakasvastuuhenkilöllenne tai sähköpostitse osoitteeseen info@buildercom.fi.

Lisää asiakaskokemuksiamme.

Ota yhteyttä, niin palaamme pikaisesti asiaan!